Ska fånga dagen!

Alla inlägg under maj 2014

Av lavendelblomma - 3 maj 2014 00:40

Vaknade med migrän och ett illamående som stod mig upp i halsen. Så det var bara till att ta  en migrän tablett och försöka att äta lite frukost. Det gick inget vidare!
Lite te fick jag i mig och mackan gick inte ner alls.

Trots min tunga huvudvärk och illa måendes så tog jag mina hundar och gick till bilen.
Jag styrde bilen till Skrylle gården.
Väl där gick jag två varv på hundslingan.
Det var en härlig runda med fågelkvitter och blå himmel med en sol som stundtals tog sig fram.
Stundtals var det lite kyligt men jag njöt av att känna vinden i håret och mot mina kinder.
Hundarna busade när det gavs tillfälle annars skulle dom pinka var 3 meter.
Inget lätt att vara ute och gå med 2 löptikar.
Efter promenaden så blev det en kopp te och en kanelbulle i solen.
Riktigt skönt!

I eftermiddags hann jag vara på kolonistugan, tippen,affären och plantera lite blommor och tomater.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards