Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av lavendelblomma - 8 maj 2014 19:13

I morse när jag parkerade min bil vid jobbet så kunde jag bara se hur dessa små rosa blad spred sig i vinden. Det räckte att jag öppnade min bildörr så blåste det in massor av rosa små blad i hela bilen.
I eftermiddags när jag kom tillbaka till min bil så var hela biltaket fyllt med små rosa blad.

Marken under träden är helt fylld med dessa små rosa små underverk.
Det är en härlig syn om några dagar har säkert alla blåst bort ifrån träden.

Det är väl ett tecken på att våren håller på att släppa sitt grepp och det kommer snart att bli sommar!

Det är absolut den bästa årstiden tycker jag.

Ligga på en filt och låta solens strålar smeka min kropp. Som sen genererar i en underbar solbränna.
Älskar att ligga och sola och läsa en bra bok under tiden.
Eller varför inte en korsords tidning med varierande svårighetsgrad.

När eftermiddagen börjar gå mot kväll så tar man fram en flaska med vitt vin som har legat i kylskåpet ett tag och har blivit riktigt kall och go.

Av lavendelblomma - 8 maj 2014 10:04

En bild från igår man ser att jag ser trött ut!!!

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards