Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 20 maj 2014

Av lavendelblomma - 20 maj 2014 22:39

Ja, det stämmer att jag har tagit ett stort beslut idag.
Det beslutet kommer att påverka min framtid på lång sikt.
Hoppas att jag kommer att få tillräckligt med stöd från mina Goa vänner för annars kommer jag aldrig att orka genomföra det.

Beslutet har var väl igentligen inte jätte svårt att ta men jag måste må bra själv för att orka genomföra det.

Så nu ska jag se till att bli stark och pigg och se över mina relationer på vägen.

Träffade en vän nu i kväll som jag pratade med om allt och inget. Dock inget om detta!!

Kände mig inte redo mentalt för att prata om det.
Men den tiden kommer oxå, ska först reflektera lite mer över mitt beslut.

Det har varit ett tungt beslut och många människor kommer jag att såra och göra ledsna!

Men mitt eget välmående går först och det är det viktigaste.

Av lavendelblomma - 20 maj 2014 22:25

När så tiden var inne då ringde två social tanter på dörren. Presenterade sig och vi alla satt och pratade en stund.
Mest bara för att stämma av hur barnen mådde och hur jag och min man mådde.
Vilken hjälp vi ville ha just nu? Svår fråga när det är tusen saker som man hade behövt hjälp med eller avlastas med.
När vi hade pratat med barnen en stund så tog dom med sig barnen och gick och pratade med dom på ett enskilt ställe.
Tydligen blev det glass i stora mängder med soc tanterna.

Inget är bestämt om framtiden mer än att barnen har lovat att gå till skolan varje dag resten av terminen.

Vi får se om dom klarar det löftet!!

Av lavendelblomma - 20 maj 2014 14:00

Idag ska socialen komma hit klockan 15.00 för att prata med barnen.
Vet inte hur dom har tänkt sig eller vad dom vill göra.
Men jag ser inte fram emot mötet.

Stor klump i magen, känns jätte jobbigt.
Vill att hela denna skiten ska vara över nu men så lätt är det inte!

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards