Ska fånga dagen!

Alla inlägg under april 2015

Av lavendelblomma - 23 april 2015 12:35

Känner mig en aningen trött efter gårdagens 12 timmars jobb pass.
Idag sitter jag på en konferens som jag inte vet när den slutar.
Hoppas att det blir i rimlig tid.

Av lavendelblomma - 22 april 2015 21:22

Dagens ego bild på mig själv!

Av lavendelblomma - 21 april 2015 21:53

Har fått en helt onödig p bot idag.
Blir arg på mig själv när jag inte är uppmärksam.
Lär aldrig mer parkera i ett t kors.
En dyr lärdom!!

Av lavendelblomma - 18 april 2015 22:24

Dagens kvällsmat blev taco på tortilla bröd med lite ost.
Enkelt och gott tillsammans med en alkohol fri öl.
Mumsigt, värre!

Av lavendelblomma - 18 april 2015 21:05

Idag har jag varit och hälsat på min bror och hans familj.
Dom fick ju en nykomling i familjen för 3.5 vecka sen.
Kändes som det var bättre sent än aldrig.
Har ju dragits med en jobbig förkylning i två veckor oxå.
Ville ju inte smitta det lilla livet.

Storasyster berättar om lillebror.

Storasyster som bör 2 år i juli.

Lillebror som har hunnit att bli 3.5 vecka.

Jag med den stora godingen.
Härlig liten tjej.
Pratar en massa hela tiden.

Min mamma var oxå med.

Lillebror i sitt lek gym.

Jag har även varit en runda på min koloni stugan och fixat lite.
Inte så jätte mycket faktiskt.
Unnade mig att sitta och sola mitt ansikte lite oxå.

Av lavendelblomma - 18 april 2015 20:52

Är givetvis från besöket hos min bror.
Har äntligen fått träffa projektet lillebror.
Han kommer att få namnet Elias.
Han är 3,5 veckor gammal nu.

Av lavendelblomma - 17 april 2015 20:50

Idag fyller en av mina vänner 43 år.
Ett stort grattis till honom på hans dag.
Jag hoppas att han har haft en bra dag och kväll.

Av lavendelblomma - 17 april 2015 20:43

Idag efter jobbet var jag och shoppade lite baby kläder i storlek 68.
I morgon ska jag hälsa på min bror som fick en son för cirka en månad sen.
Har inte träffat honom innan då jag har varit förkyld i två veckor.

Ska bli spännande att träffa en liten baby igen.
Frågade om min mamma ville hänga med och träffa sitt nya barnbarn och det ville hon mer än gärna.
Ska bli roligt att vara med henne i några timmar oxå.

Här ska jag lägga i lite trevliga baby kläder i storlek 68.

Vit bodybuilding i stl 68.

Blårandig i stl 68.

Mjukis byxor i stl 68.

Ovido - Quiz & Flashcards