Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 17 maj 2014

Av lavendelblomma - 17 maj 2014 23:10

Idag så har jag åkt i väg till min lillebror med min man för att vi skullegrilla tillsammans.
Vi skulle vara där redan vid 17.00 så det blev en tidig middag trodde vi men så blev det inte.
Vi satt på deras ute plats och solade och myste med våra drycker.
Det föll på min lott Tatjana skulle köra så det fick bli alkohol fri alternativ för mig.

Den var väl så där tycker jag.

Min bror gjorde kyckling spett som var jättegoda med grillade grönsaker och sallad till.

Fick passa på och njuta lite av min brorsdotter som är 10 månader.
Mysigt en liten stund sen räcker det för min del.

Sen satt vi och spelade yatsy i ett par timmar innan jag körde hem.
Ont i ryggen som bara den och det var inte alls roligt att köra med den ryggen.
Framför allt inte när smärtan strålar ner i höger ben.
Men jag kom hem och nu tar jag det bara lugnt!

Av lavendelblomma - 17 maj 2014 10:08

Idag när jag vaknade så kände jag direkt att jag var hes i halsen.
Det är absolut ingenting som jag vill ha, dom sista gångerna när
Jag har varit hes i halsen så har jag varit sjukskriven i en månad.
Detta för att jag mer eller mindre inte kan prata alls då och att när
Jag jobbar så pratar jag i telefonen 8 timmar om dan.

Skit, tycker jag att det är!

Hoppas att det är något snabbt övergångende så jag slipper att vara
Hemma i en månad.

När jag slutade att röka för 3 år sen så fick jag dessa problemen
Med heshet och hosta vid förkylningar.
Innan dess hade jag inte det när jag rökte.
Konstigt!

Så nu får jag styra mina ben mot Apoteket och hämta lite kurerande
Medicin och hämta ut lite andra mediciner.

Av lavendelblomma - 17 maj 2014 09:59

Igår kväll när jag kom hem från kolonien så skulle jag duscha efter min man.
Då flöt hela golvet med vatten i badrummet.
Sen spolade vi i toaletten och då insåg vi att vi hade mega stopp i avloppet.
Var bara till att ringa ordförande i föreningen och berätta att vi har ett stopp.
Från det att vi ringde till det att spolbilen var här tog det 30 min.
Snacka om tur med att få hit spolbilen.

Så stoppet behövde inte vara där så länge, skönt!!!

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards