Ska fånga dagen!

Direktlänk till inlägg 21 juni 2014

Efterlysningen är hävd!

Av lavendelblomma - 21 juni 2014 20:48

Orkade inte skriva så mycket igår så det får bli idag istället.

Väldigt sent i torsdags natt så blev jag uppringd av en pappa

som sa att han hade min dotter hemma hos sig.


Givetvis blev jag glad över att vi äntligen visste var hon var

men det är långt och köra.

Det visade sig att min dotter var i Västervik och det ligger 40 mil

ifrån min lilla stad.


Gick och la mig vid 01.30 och sov jätte oroligt och kände mig inte

direkt utvilad när klockan ringde klockan 05.30


Det  var bara till att masa sig upp och gå ut med hundarna en snabbrunda

och sen in med dom i bilen.

Tog med mig några mysiga kuddar och filtar så vi kunde turas om att sova i bilen.


Trots att jag var trött så var jag tvungen till att börja att köra pga av att min man

hade druckit kvällen innan.

Jag började med att köra i 2 timmar och då kom vi upp till Växjö, där fick

det bli en frukost på Mc Donalds och påfyllning av bensin.


Usch, bensinen kostade 15.09 kr/liter där.


Fruktansvärt dyrt men det var bara till att tanka.


Vi hade sagt att vi skulle försöka att vara uppe till klockan 11.00 så det var bara

till att sätta sig i bilen igen och börja köra.


Det var lätt att hitta till adressen och hämta min tjej och mannen som jag hade pratat

med i telefonen verkade vara en trevlig pappa.


Min dotter satte sig i bilen och sen började den långa resan ner till Skåne landet igen.


Nu får vi se hur länge hon stannar hemma denna gången!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavendelblomma - 12 februari 2017 19:32

"Kod för att importera min blogg till nouw:6340313148"

Av lavendelblomma - 6 december 2016 21:59


Denna har jag gjort här hemma ikväll. 3 stycken amaryllis samt lite mossa och dekoration. Känner mig rätt nöjd med enkelheten i den men ändå lite jul känsla. ...

Av lavendelblomma - 24 november 2016 22:35


Dagens Tabata och jag är rätt trött i magen och i armarna. Undrar just hur dom känns imorron! ...

Av lavendelblomma - 22 november 2016 21:01


I morse var det det en jättefin soluppgång och jag fick med den på bild. Det var verkligen dagens ögonblick! Det är inte alltid så lätt att hitta dom och få med dom på bild men idag så lyckades jag! ...

Av lavendelblomma - 20 november 2016 15:39

Igår så tränade jag ihop med min särbo och då blev det en Team wood. Lite jobbigt med hand stand push ups. Mina handleder gillar inte den övningen. Men vi genomförde hela wooden och var nöja efteråt. Idag hade vi tänkt att det skulle bli träning...

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards