Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av lavendelblomma - 1 juni 2014 22:20

Jag med mina två döttrar.
Vi har haft en hel mysig kväll.
Varit ute och käkat på restaurang och pratat tjej saker.
Samt pratat om vår mysiga mini semester som vi precis har haft.
Vissa dagar är faktiskt bättre än andra och denna dagen har varit en bra dag på alla sätt och vis.
Önskar att dom bra dagarna var fler bara.

Av lavendelblomma - 1 juni 2014 17:46

Jag har under många veckor mått riktigt dåligt stund tals. Har under 3 veckor haft huvudvärk varje dag.
Haft problem med att koncentrera mig på jobbet och vara närvarande.
Idag vaknade jag upp utan huvudvärk och det har varit en sån underbar känsla att slippa den.
Just nu sitter jag på uteplatsen med ett glas vin i solen och reflekterar över dagen.

Jättegott när det är riktigt kallt!

Så härligt i eftermiddags solen med ett glas vitt. Ska inte köra mer bil idag så nu ska jag bara njuta av denns under bara dryck.

Känner mig så glad och tillfredställd.
Första gången på jätte länge som jag faktiskt kan säga att jag mår bra just nu.
Vill ha denna underbar känsla i kroppen hela tiden men det är väl svårt misstänker jag.

Har haft en bra mini semester med mina barn och det känns jätte bra.
Min man är fort farande utomlands och det känns bra det med.
Saknar inte honom och längtar tyvärr inte efter honom iheller.
Mina barn är mycket mer kärleksfulla när min man inte är hemma.
Lyder mig mycket mer och är gladare.

Glad mamma= glada barn

Av lavendelblomma - 1 juni 2014 17:23

Även idag är det ett möte med hen som får bli dagens ögonblick.
Jag låter det stanna vid det så länge.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards