Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av lavendelblomma - 12 juni 2014 21:43

Idag var jag där och träffade min handläggare som vi ska ha under utredning.

Ska bli intressant och se om dom hinner klart med utredningen innan augusti.
Vi hade mest en dialog om hur barnen har det och hur dom mår.
Deras behov och mina behov.

Det är bara jag och barnen som ska vara med i utredningen för min man är inte vårdnadshavare till barnen.
Barnens pappa ska inte vara med iheller för han är inte heller vårdnadshavare.

Pratade mycket om min man och vilken roll han har i familjen och vilken roll han borde ha haft.
Jobbigt för jag får hela tiden bekräfta att det han gör är fel och att mina tankar och funderingar som jag har om framtiden kanske inte är så fel.

Socialen vill ju att jag och barnen stärker våra band igen och att det är vi.

Efter mötet tog jag med mig barnen ut och tittade utsparken.
Inte lika många fina bilar längre mest lastbilar och en massa tutor.

Sen stack vi in till Lund för att käka.

Kyckling spett med jordnötssås och ris, mumsigt!

Gott tyckte barnen oxå!

När jag kom hem ska diskade jag upp ett diskberget och tog sen fram dammsugaren.

Var och dammsugade på 2/3 våningsplan.

Det kändes rätt okej, har jag bara ett plan kvar i morgon.

Av lavendelblomma - 12 juni 2014 20:58

Min dotter som tog en selfie bild i bilen.

Busigt gjort!

Av lavendelblomma - 12 juni 2014 20:55

Idag var det jätte enkelt att hitta det ögonblick.
Det var när jag träffade hen och såg glöden, åtrån, passionen och längtan i ögon.

Kände hur jag bara smälte när jag såg dom underbara ögonen.

En mysig kram och en djup kyss och sen försvann allt annat runt omkring mig.

Sen var det bara jag och hen på lunch i 1,5 timme.




Av lavendelblomma - 12 juni 2014 14:45

Idag på förmiddagen när jag satt på kontoret och jobbade. Så ringde helt plötsligt min telefonen, rena turen att jag såg att det ringde för telefonen stod på ljudlöst. Det var min hen som ringde och frågade om vi skulle träffas och luncha ihop.
Jag tackade jag utan att blicka, självklart vill jag träffa hen.
Var några dagar sen som vi träffades så jag kände att jag verkligen ville träffas.
Denna underbara människa som får mig att le och skratta och må så himla bra.
En härlig långlunch med många skratt och en del spydiga kommentarer.
Blir nog en träff snart igen :) [ /f]

Av lavendelblomma - 12 juni 2014 07:50

Dom sista nätterna har jag inte sovit så bra.
Hundarna kommer och lägger sig i sängen.
Så blir där ingen plats till mig, kan inte vända på mig och ligger fast i samma ställning.
Känner mig helt mörbultad i kroppen och trött som bara den.
Huvudvärken har har kommit med ett brev på posten.
Hatar huvudvärk jag känner att jag blir så irriterad.
Idag ska jag på ett möte på socialen oxå. Inte för det alls!
Får väl se vad som kommer att ske på det mötet.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards