Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av lavendelblomma - 19 juni 2014 19:35

Har fortfarande inte fått någon kontakt med min dotter.
Har pratat med socialen och socialjouren och dom gör ingenting.
Det är först när hon kommer hem som dom vill prata med henne.
Men nu då, polisen hör inte av sig.

Tja, dom har väl inget nytt att komma med.

Hur mår jag då?

Skittrött, jag sov nog bara 3 timmar i natt.
Ont i huvudet och magen.
Blir jätte lätt ledsen pga att jag inte vet hur hon har det.

Min äldsta dotter har brytit ihop flera gånger idag och bara gråtit.
Pga att hon saknar sin lilla syster och är orolig för henne.

Och råga på allt elände så börjar min man att bråka.
Både med mig och min dotter, min dag har varit en riktig skitdag med andra ord.

Och den är inte slut än!

Av lavendelblomma - 19 juni 2014 10:34

Har fortfarande inte fått någon kontakt med min dotter som är efterlyst från igår kväll.

Har sovit knappt 3 timmar i natt så det känns dom jag har en baksmälla i huvudet.
Trött och har ont i huvudet.
Skitont i magen antagligen för stressen som detta ger mig.

Har pratat med min kontakt person hos socialen nu på morgon som ska återkomma under dagen.

Vi får se om hon vet något som inte jag vet!


Fick lite sallad av min pappa igår som han har drivit fram själv.
Gjorde en go macka till mig och min äldsta dotter.
Smakar inte med mat överhuvudtaget men jag måste äta lite.
Dricker mängder med te i alla fall!

Av lavendelblomma - 19 juni 2014 02:11

Känner mig som en dålig mamma när min dotter rymmer hela tiden.

Vad gör jag för fel?
Gör jag några fel?
Vad kan jag bli bättre på?

Mitt i natten och jag kan inte sova. Det snurrar bara runt i huvudet.
ledsen och orolig, undrar så klart var hon är?

Är hon ensam eller är hon med någon?

Vill att min dotter ska komma hem igen!

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards