Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 14 juni 2014

Av lavendelblomma - 14 juni 2014 23:54

Vaknade upp i morse och var verkligen bakas. Det var riktig länge sen som jag kände mig så bakis.
Beror säkert på att jag blandade vin, champagne och gin och toner igår kväll.
Inte särskilt snart i efterhand!!

I morse var det verkligen inte långt ifrån att Ulrik kom och hälsade på.
Hatar att må illa, påminner en om hur jävligt det var att vara gravid och må illa i 10 månader.

Fast risken för att bli gravid nu är väl obefintlig med tanke på min ålder och jag vill verkligen inte börja om på nytt.
Mina barn är ju nästan vuxna nu.

När jag väl hade piggnat till så åkte jag till kolonistuga och klippte häcken.
Vilket slav jobb, usch!
Häck runt hela stugan och tomten och dessutom en hörn tomt.
Alla tre grannarna har klippt i olika höjder, det ser inte klokt ut.
Var där i 6timmar och klippte och donade.

Sen var det till att sticka hem och duscha och sminka sig.
Svärföräldrar skulle kom 18,00 och det gjorde dom.

Börjar med att dricka champagne igen!

Lurigt med champagne när man inte har ätit och druckit som man ska.
Slår snabbt till!

Efter det så hann jag att dricka vin oxå.

Klockan 19,00 är vi på väg till restaurangen och jag är redan små lullig.

Jag och döttrarna!

Yngsta dottern på restaurangen.

Äldsta dottern på restaurangen!

Bilder är kul!

Barnen käkade planka med oxfilé och fläskfilé.

Jag käkade kyckling med grönsaker.

Övriga åt black and White!

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards