Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 23 juni 2014

Av lavendelblomma - 23 juni 2014 23:05

Var med min dotter hos socialen idag men det gav mig ingenting, tyvärr.
Vi får se vad utredning kommer fram till sen.
Annars har jag mest tagit det lugnt idag.
Pga den tråkiga huvudvärken.

När jag väl hade lyckats somna till så blev jag väckt av telefonen.

Ikväll blev det barnens favoritmat- pulled pork med sallad och bröd.

Av lavendelblomma - 23 juni 2014 13:44

Ligger i min soffa med värmekudde runt nacken och hoppas på något underverk ska ske.
Vill må bättre NU!

Har pratat med soc idag på morgonen men det verkar gå trögt där med.
Framförde mina synpunkter om att jag ville att min dotter skulle bli placerade någonstans under utredningen men då måste hon prata med sin chef.
Hon ser helst att vi ska gå i en stödgrupp för samtal där.
Tungt känns detta som!

Bup är ingen lätt historia det iheller.
Fattar inte varför det ska vara så himla svårt att få hjälp när ens barn behöver hjälp.

Av lavendelblomma - 23 juni 2014 13:32

Vaknat upp med huvudvärk idag igen.
Den har placerat sig runt höger öga och upp mot tinningen.
Känner den i hela höger ansiktshalva och hela nacken och ner i ryggen.
Har fortfarande ont i magen sen en vecka tillbaka.
Stressen med barnen är min enda anledning till mitt dåliga mående.

Ska ringa min husläkare i morgon om jag inte mår bättre. Så får dom göra en bedömning på om det ska bli en sjukskrivning eller ej.

Vill helst inte vara sjukskriven men ibland måste man låta kroppen få återhämta sig för att må bra igen.

Får bli ett samtal till sjukgymnasten för att höra om hon kan ta emot mig. Brukar inte vara några problem.

Av lavendelblomma - 23 juni 2014 00:36

Det kvittar hur dåligt jag själv mår för jag blir alltid mer oroad och bekymrad över någon annan och framför allt om jag älskar dom!!

Av lavendelblomma - 23 juni 2014 00:06

Är på mina två döttrar från idag.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards