Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av lavendelblomma - 18 juni 2014 23:10

En bild från en av mina roser ikväll.

Att hitta tid för att kunna umgås med den man älskar är inte alltid så lätt!!

Av lavendelblomma - 18 juni 2014 23:03

Har fortfarande inte hört något ifrån min dotter eller polisen.
Hade inte förväntat mig att dom skulle göra det iheller.
Har inte fått mycket hjälp av polisen när min dotter har varit efterlyst dom andra gångerna tyvärr.
Har inte mycket hopp denna gången iheller.

Har varit hos mina föräldrar för att få tiden till att gå.

Pappa skördade potatis som jag fick med mig hem.
Nypotatis är så gott att äta med lite smör till. Fick lite dill oxå.
Det bästa av allt var att jag fick färsk sallad med mig.

Ikväll har min äldsta dotter gjort en kladdkaka.
Den blev lagom kladdig och god.

Smakade en liten bit men kände inte alls för att käka något.
Åt nästan ingenting till kvällsmat hade ingen matlust helt enkelt.

Av lavendelblomma - 18 juni 2014 19:56

Har precis ringt till polisen och gjort en efterlysning på min dotter som är försvunnen sen i fm.
Detta är inte första gången som hon försvinner och säkert inte den sista.

Hoppas att socialen kan göra någonting gör att verkligen hjälpa mig denna gången.

Känner att min kraft och ork verkligen börjar ta slut.
Det är psykiskt påfrestande att inte veta var hon är någonstans.
Denna gången har hon inga pengar så hon kan inte ta sig så långt.

Men som sagt man vet ju aldrig var dom får sina pengar ifrån.

Kommer att bli en lång och tung natt igen.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards