Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av lavendelblomma - 15 juni 2014 22:19

Kommer utifrån trädgården.

Härlig ros som går både i rött och gult!

Av lavendelblomma - 15 juni 2014 21:25

Från och med nu så kommer ingen till att kunna störa mig.
Resten av kvällen ska ägnas åt boken som jag började läsa på kolonin innan idag.

Till det blir det en stor kopp med te

Och lite kakor förstås.

Nyhet, har ingen aning om hur dom smakar!
Lite spännande smak.

Av lavendelblomma - 15 juni 2014 20:52

Idag har det varit ett helt underbart väder. Lagom varmt och med lagom mycket moln.

Idag har jag varit på kolonin i 3,5 timmar och solat.
Hundarna var så klart oxå med men dom låg mest i skuggan och vilade sig.
Läste en bra bok så jag har lyckats att bränna mig lite på ryggen.
Men annars ser det bra ut med lika mycket sol överallt.

Underbart med andra ord.

Min lära lilla papp ringde mig när klockan var 15,00 och sa att ha hade grävt upp lite fina växer som jag skulle komma och hämta.

Tänkte att det var lika bra att göra det på en gång.
Körde hem och började gräva ner en massa växter på framsidan av huset.
Ser fint ut nu!

Måste ut och vattna alla blommer sen kväll igen.

När jag var klar med det så stack jag ut och gick en lång runda i Skryllegården.
Blev en runda på 7km, riktigt skönt faktiskt.

Handla och laga kvällsmat har jag oxå hunnit med.

Nu ligger jag och slappar lite i badkaret och bloggar samtidigt.

Sen ska jag vattna alla mina växter och tomatplantor så dom inte dör av vatten brist.

Det vore ju synd!

Av lavendelblomma - 15 juni 2014 08:50

Egobild på mig- busigt hår och sprallig blick.
Berusad av livets olika drycker och av positiv energi från rätt person.

Av lavendelblomma - 15 juni 2014 08:46

Min man berättade för mig inatt hur kall jag är mot honom.

Då pratar vi inte bara kall utan känslokall och saknar förståelse för honom.
Att jag inte vill kramas och pussas och det sa jag att det har han aldrig velat göra.
Så varför ska jag göra det då!

Han menar att jag är med mina barn hela tiden och skiter i honom.
Kanske ligger något i det!

Bryr mig inte längre om vad han tycker och tänker, tyvärr.

Satsar allt på mitt eget välmående.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards