Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av lavendelblomma - 3 juni 2014 22:45

Igår kom min man hem ifrån sin utlandsresa.
Men jag har knappt inte pratat med honom sen han kom hem.
Han är på ett vånings plan och jag på ett annat.
När jag lagade kvällsmat då var han fortfarande på jobbet. Han kom hem 19.30 och då stack jag till mina föräldrar för att ta en kvällsfika.
Stannade hos dom i nästan 2 timmar. Det var mysigt att vara där själv och bara prata lite med dom.

När jag kom hem satt min man k arbets rumbeg och jobbade och har fortfarande inte gått där ifrån.
Nu sitter han och bokar en utlands resa med sin bästa kompis till sommaren.

Skönt att han fixar med det redan nu så kan jag oxå planera för 1-2 veckors ledighet utan barn och man.

Så härligt det ska bli då!!

Hörde ett rykte att skatte återbärningen skulle komma redan i morgon.

Bra, dom ska placeras direkt!

Av lavendelblomma - 3 juni 2014 22:32

Det var när jag var ute i min trädgård idag efter jobbet.
Jag såg att min första röda ros hade börjat att blomma i rabatten.

Kom och tänka på vad den röda rosen står för och att jag faktiskt känner så för en person.

Av lavendelblomma - 3 juni 2014 22:26

Är tagen från trädgården idag.

Kaprifolen står i blom nu, helt
Underbar syn.

Av lavendelblomma - 3 juni 2014 19:19

Det varit en lugn dag på jobbet.
Har varit på lite möten under dagen men annars lugnt.
Har gjort saker som jag inte brukar göra som tex läsa sydsvenskan på nätet.
Surfat runt lite på nätet bara för att jag kände för det.
Ös regnade när jag skulle hem, tog 45 min att ta sig hem med bilen idag.
Köer på motervägen och långa köer för att komma av motervägen.
Inget vidare faktiskt men jag kom hem helskinnad även idag.
Stack direkt till affären och handlade lite mat.

Idag blev det detta till kvällsmat.
Ris med chicken masal med raitasås.
Det blev starkt och gott!

Barnen åt jätte mycket!!

Det färdiga resultatet!!

Lite sallad till så klart!!

Av lavendelblomma - 3 juni 2014 15:02

Det var när jag satt på en berg ås och kunde se flera mil åt alla håll.
Helt underbar utsikt och med helt rätt sällskap oxå.

Av lavendelblomma - 3 juni 2014 15:00

Igår testade jag en ny plopp med smak av kaktus och päron.
Den var verkligen inte god!!

Rekommenderar den inte, usch!!

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards