Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av lavendelblomma - 18 mars 2014 22:37

Känns så himla jobbigt att hon bara sticker iväg. Inte ett ord ingenting
Bara går sin väg.
13 år och går inte till skolan längre och passar bara på att rymma så
Fort hon får en chans.
Socialen har jag pratat med idag och dom gör ingenting, och
Då menar jag absolut ingenting.
Vi kan stötta dig som förälder när ditt barn är försvunnit.
Jag vill inte ha någon hjälp , hjälp mitt barn istället!
Det är hon som behöver hjälp inte jag.

Jag är trött och ledsen och vet snart inte vad jag ska göra.

Barnens pappa är på väg 40 mil uppåt landet för att leta
Efter vår dotter. Jag hoppas att han hittar henne!

Av lavendelblomma - 18 mars 2014 19:58

Ikväll har jag varit på Viktväktarna och vägt in mig.
Det blev en bra siffra idag oxå och jag är nöjd.

Idag blev resultatet - 1,8 kg
Total viktnedgång på 2 veckor är 3,9 kg.

Nästa vecka satsar jag på - 1,1 kg för då mår jag mitt första delmål på 5%.

Av lavendelblomma - 18 mars 2014 15:19

Min dotter var inte hemma länge innan hon stack iväg igen. Denna gången vet vi inte var hon är på väg någonstans.
Jobbigt när hon bara sticker iväg!

En sak vet vi och det är att hon har tagit tåget uppåt landet.
Denna gången har jag bara ringt till socialen och dom kan inte ge mig så mycket hjälp
Som vanligt.
Jag har inte gjort någon polisanmälan på att hon är försvunnen heller.
Då detta inte ledde till något i fredags.

Har pratat med barnens pappa och han har sagt att han kan tänka sig att åka uppåt för att
Leta efter henne..

Vi får se vad som händer under eftermiddagen och kvällen.
Återkommer när jag vet mer om min försvunna dotter.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards