Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av lavendelblomma - 2 mars 2014 14:01

Har städa min lägenhet på 160 kvm,har tagit några timmar. Usch, det är så tråkigt när det tar så lång tid.
Nu ligger min mobil på laddning för att jag ska kunna lyssna lite på musik under tiden som jag är ute och går en runda sen.
Känner att jag behöver röra på mig lite, så det kan väl passa bra med en mellan lång promenad idag.
Vill inte anstränga mig för mycket när jag käkar penicillin,det är inte riktigt bra för kroppen.

På tisdag ska jag och min man skriva in sig på Viktväktarna igen. Det är fyra år sen sist.
På tisdag tänkte jag ta alla min mått och min vikt samt ta lit e foto på mig så man kan följa förändringen sen.

Är alltid kul med före ,under och efter bilder.

Nä, nu är det dags för en promenad och sen ska jag hem och käka lite mat.

Av lavendelblomma - 2 mars 2014 10:58

Vaknade klockan 08.00 av ett ryck. Insåg att jag hade sovit 8 timmar i ett sträck. Det hör verkligen inte till vanligheten, brukar bara sova 5-6 timmar på en natt.
Det är penicillinet som gör mig mer trött än vanligt.
Tror jag har en förkylning på gång igen, har nyst flera gånger idag.
Usch, det är så tråkigt att vara förkyld och snorig. Hoppas att det bara är något tillfälligt.
Min man och jag käkade frukost ihop sen körde han till Partille i Göteborg för att titta på en bil.

Dagens frukost blev en macka med ägg på. Gott och enkelt!

Nu ska jag städa lite och se om jag kan få bort lite dammråttorna.
Är tråkigt nu när hundarna fäller och det finns hundhår över allt.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards