Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av lavendelblomma - 1 mars 2014 21:51

Idag har jag varit på min koloni i några timmar och röjt. Tog bort en massa ruttna äpplen som låg på marken
Och städa de bort en massa löv.
Sen kom min pappa dit och klippt ner mitt äppleträd lite. Det har inte blivit klippt på 3 år
Så det var verkligen storväxt.

Efter det så åkte jag och min man nere till city och handlade en god fika och lite goda viner inför kvällen.
Sen var vi bara hemma en liten snabbis innan vi stack hem till mina föräldrar och tog en eftermiddags
Fika. Hade köpt med mig en god kanel butter kaka och lite småkakor.
Var super gott som vanligt men ångesten över att äta onyttigt infinner sig ganska så snabbt.

Berättade för mina föräldrar att jag tänker skriva in mig på Viktväktarna igen och det tyckte dom bara var Bra.
Förra gången som jag var med så gick jag ner 25 kg på sex månader.
Kändes superbra just då!
Men nu har jag gått upp 17 kg av 25 kg igen så nu är det ögon tid att sätta lite fart inför sommaren.

Av lavendelblomma - 1 mars 2014 21:37

Idag har jag påbörjat min penicillin kur för att dämpa inflammationen i bölden så att den kan opereras bort nästa fredag.
3 gånger om dan ska jag ta en jätte stor tablett som jag blir dåde trött och dåsig av. men det värsta är nog illamåendet, gäller att
Härda ut så går det kanske över.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards