Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av lavendelblomma - 8 mars 2014 17:28

Morgonen började jag med att gå ut och gå med hundarna i 1 h och 30 min, vilken härlig runda. Solen var framme och värmde mitt ansikte stund tal. Riktigt underbart faktiskt!
När jag kom hem så hade min man för en gångs skull gjort frukost och fixat lite i köket.
När vi var klara med det så beslöt vi oss för att bada båda hundarna.
Det är lite jobb med det och framför allt jobbigt när man måste göra det i badkaret.

När vi var klara med den proceduren så stod städning på schemat för det skulle komma gäster klockan 12.30 som skulle sova över.
Städningen blev klar i tid.

Då sa jag till min man att jag skulle ut och gå i cirka en timme och sen ta rundan inom Systembolaget och fixa lite alkohol
Fritt till barnen till kvällens meny.

Han blev lite småsur för att jag bara ska ut och gå hela tiden och räkna mina points.
Men jag har bestämt mig för att bli smalare och jag tänker börja med att ta raska promenader innan jag tar upp
Min styrke träning och kondition träning på gymmet igen.

Känner att det är viktigt att jag verkligen kommer igång nu i starten och ser resultat annars ger jag upp.
Ska bli spännande att väga in sig på tisdag kväll igen.

Nu ska jag snart fixa mat till 4 stycken hungriga killar + barnen och jag.

Ikväll kommer jag till att bjuda på tandoorikyckling med olika tillbehör.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards