Ska fånga dagen!

Direktlänk till inlägg 10 mars 2014

Jobbig dag!

Av lavendelblomma - 10 mars 2014 21:28

Idag hade jag ett möte på mina döttrars skola klockan 10.00 för att prata om skolk bland annat.
Redan när klockan var strax innan 09.30 så var min yngsta dotter hemma och hade inga som helst planer
På att gå till baka till skolan.
Så dagen började inte jättebra.

Mötet på skolan med min äldsta dotter gick bra och vi kom även på att vi kunde söka fri kvot på henne till
Gymnasieskolan. Hoppas att det funkar och att hon kommer in på någon utb.

Efter mötet så fick jag prata om min andra dotters skolk som är mycket mer utbrett och hon är nästan på aldrig i skolan.
Så det blev bestämt en massa saker där oxå, vi får se vad det leder till.

Efter många om men så kom jag till jobbet och då var miners sjuk så det var kaos på jobbet.
Det är inte lätt att veta.

Har över levt min arbetsdag oxå.

När jag kom hem så var jag och mina döttrar hos polisen och gjorde nya pass till dom.
Det tog sin lilla stund men nu är det oxå fixat inför sommaren!

När jag äntligen kom hem så gick jag ut och gick en rask promenad på 5 km.

Nu känner jag att jag inte kan göra så mycket mer inför morgon dagen vägning mer
Än att hoppas på att vågen visar på minus.

I vilket fall som helst så ska det bli spännande att se resultatet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavendelblomma - 12 februari 2017 19:32

"Kod för att importera min blogg till nouw:6340313148"

Av lavendelblomma - 6 december 2016 21:59


Denna har jag gjort här hemma ikväll. 3 stycken amaryllis samt lite mossa och dekoration. Känner mig rätt nöjd med enkelheten i den men ändå lite jul känsla. ...

Av lavendelblomma - 24 november 2016 22:35


Dagens Tabata och jag är rätt trött i magen och i armarna. Undrar just hur dom känns imorron! ...

Av lavendelblomma - 22 november 2016 21:01


I morse var det det en jättefin soluppgång och jag fick med den på bild. Det var verkligen dagens ögonblick! Det är inte alltid så lätt att hitta dom och få med dom på bild men idag så lyckades jag! ...

Av lavendelblomma - 20 november 2016 15:39

Igår så tränade jag ihop med min särbo och då blev det en Team wood. Lite jobbigt med hand stand push ups. Mina handleder gillar inte den övningen. Men vi genomförde hela wooden och var nöja efteråt. Idag hade vi tänkt att det skulle bli träning...

Ovido - Quiz & Flashcards