Ska fånga dagen!

Direktlänk till inlägg 9 mars 2014

Kalas!

Av lavendelblomma - 9 mars 2014 22:11

Idag har jag varit hos min lille bror som firade sin födelsedag tillsammans med min pappa.
Idag blev min pappa 68 år och min lillebror blir 32 år om ett par dagar.
Det blev ett ända stor KAK och tårtkalas.

Jag försökte verkligen tänka till när jag var där sojagrädde tog en liten kanelbulle
Och smakade en liten bit på tårtan.
Drack mängder med te istället - det var trevligt det med.

Vi stannade inte hos min bror jätte länge då vi skulle hem till hundarna och sen käka middag.

Idag blev det resterna som blev kvar av gårdagens buffé.
Det var lika gott idag men jag tog mest sallad och kyckling.
Tog lite fetaost och oliver till.

Nu är denna helgen över och det blev inte riktigt som jag hade tänkt det gällande mat biten
Men man kan bara lära sig av sina misstag och gå vidare.
Har däremot nått mitt mål i helgen med att jag har varit ute och gått raska promenader båda dagarna.

Vad tar jag med mig till nästa vecka:

-Raska promenader på minst 7 km vaje dag.
-Skärpning med maten.
-Låta bli socker produkterna.
-Köpa fler bars på Viktväktarna för att kunna ta på eftermiddagen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavendelblomma - 12 februari 2017 19:32

"Kod för att importera min blogg till nouw:6340313148"

Av lavendelblomma - 6 december 2016 21:59


Denna har jag gjort här hemma ikväll. 3 stycken amaryllis samt lite mossa och dekoration. Känner mig rätt nöjd med enkelheten i den men ändå lite jul känsla. ...

Av lavendelblomma - 24 november 2016 22:35


Dagens Tabata och jag är rätt trött i magen och i armarna. Undrar just hur dom känns imorron! ...

Av lavendelblomma - 22 november 2016 21:01


I morse var det det en jättefin soluppgång och jag fick med den på bild. Det var verkligen dagens ögonblick! Det är inte alltid så lätt att hitta dom och få med dom på bild men idag så lyckades jag! ...

Av lavendelblomma - 20 november 2016 15:39

Igår så tränade jag ihop med min särbo och då blev det en Team wood. Lite jobbigt med hand stand push ups. Mina handleder gillar inte den övningen. Men vi genomförde hela wooden och var nöja efteråt. Idag hade vi tänkt att det skulle bli träning...

Ovido - Quiz & Flashcards