Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av lavendelblomma - 17 juli 2013 23:11

Jag har under flera dagar haft en jätte tung spännings huvudvärk med nackont.
Idag blev jag så trött på deg så jag ringde till min vårdcentral.
Berättade om mitt problem och fick en akut tid tills imorgon hos en sjukgym ast.
Det bästa är att det är samma sjukgymnast som jag har gått hos innan så hon känner er mig.

Det värsta är att när jag börjar på en ny behandling så brukar jag bli väldigt dålig i början.
Kan inte bli det nu när jag är ensam hemma tills på tisdag.
Måste be hem e att hon ska vara försiktig och inte provocera för mycket i nacken.
Vi får se hur det går i morgon.

Av lavendelblomma - 17 juli 2013 23:03

Idag har min syrra kommit hit och hälsat på mig.
Jag hade varit och handlat innan hon kom så kylskåpet var välfyllt.
Men det blev hemma gjorda kycklingspett som vi grillade och till det hade vi sallad.
Vi hade en super trevlig kväll tillsammans.

Var tveksam till att grilla kycklingen men det blev kanon bra och inget fastnade på gallret iheller.
Nu vet jag hur jag ska göra nästa gång för att det ska bli precis lika bra.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards