Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av lavendelblomma - 15 juli 2013 23:13

Denna veckan passar jag min äldsta dotters kanin.
Den är verkligen hårig men väldigt tam.
Den är ca 3 månader nu.

Av lavendelblomma - 15 juli 2013 23:09

Detta är mina hundar, dom betyder jätte mycket för mig.
Dom finns alltid vid min sida när jag är hemma.
När jag mår dåligt ligger dom och vaktar mig.

Av lavendelblomma - 15 juli 2013 23:02

Idag åkte min man till Bulgarien med en kill kompis på semester. Han ska vara borta i 8 dagar.
Ärligt talat så har jag längtat efter att få lite egen tid.
Bara vara jag!

Men nu blir det inte så mycket av den varan för jag ska jobba hela tiden när han är borta.
Men när jag kommer hem så är det bara jag och djuren och då kan vi göra vad vi vill.

Idag ringde min yngsta dotter ifrån Mallorca - det var härligt att höra hennes röst.
Mina barn flög till Mallorca i lördags med sin pappa. Dom var jätte nervösa för det var första gången som dom skulle flyga.
Min dotter sa att det hade gått jättebra och att hon bara låg och myste vid poolen hela dagarna.
Poolen var tydligen underbar och det var jätte god mat.
Tror att dom har det bra och att dom verkligen njuter av sin semester.

Idag har jag varit och fixat ett nytt pass för det andra hade gått ut.
Behöver en giltig legitimation till den 25 Juli när jag ska gå på handledar utb.
Det börjar närma sig, spännande.

Har tittat en hel del på beg bilar, får se vilken det blir.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards