Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av lavendelblomma - 16 juli 2013 20:56

Idag när jag kom hem ifrån jobbet så tog jag med mig hundarna och gick en promenad.
Det blev en härlig runda med många bilder på roser som jag såg lite här och var.
Njut av bilderna!

Av lavendelblomma - 16 juli 2013 19:57

Igår kväll gick jag och la mig med huvudvärk och vaknade med migrän i morse.
Det var inget vidare, det var bara till att stiga upp och göra sig i ordning.
Tog min migrän medicin och försökte äta lite.
Gick en morgon runda med hundarna och kände bara hur migränen blev värre.
Trots en dunkande migrän och ett illa mående som stod mig upp i halsen så bestämde jag mig för att släpa mig till jobbet.
Det är alltid jobbigt att åka tåg och buss när man inte mår bra men jag kom fram.
Först framåt lunch började migränen att släppa lite men nu har jag ont i nacken och är trött.
Lite tung huvudvärk har jag nu oxå.

Så fort jag tar min migrän medicin så blir jag dålig i magen och får ett enormt illa mående.
Men det är bara till att härda ut och tugga lite tuggummi för att försöka tänka på annat.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards