Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av lavendelblomma - 9 juli 2013 22:26

Idag har jag jobbat hela dagen, det har varit jätte lugnt på jobbet.
Nu är det bara två veckor kvar till min semester ska börja.
Längtar efter att få ligga och sola och bada hela dagarna.
Får bara hoppas att vädret är på min sida när semestern kommer.

Idag när jag var på väg hem från jobbet så ringde jag min man och frågade om vi skulle grilla eller något annat skoj.
Han kunde tänka sig att grilla på kolonien och det var ett trevligt förslag.
Främst för att vi nästan aldrig är där mer än när hundarna ska få springa av sig.
På vägen hem gick jag inom Ica och hittade jättefint fläsk kotletter och jätte champinjoner. Sen gick jag och velade om jag skulle köpa coleslaw eller pasta sallad så jag köpte både delarna.
Min man gillar inte fläskkotletter så när jag kom hem så la jag dom direkt i marinad så vet han inte vad det är.

Idag fick jag äran att grilla och fixa allt med maten så det var trevligt.
Det blev ingen bränd mat idag inte!

Det färdiga resultat som blev väldigt lyckat och gott.
Grillade fläsk kotletter med pastasallad och melon samt stora champinjoner.
Min man tyckte det var jätte gott och då berättade jag var det var.
Han blev positivt överraskad och sa att han inte hade tänkt på att man kunde grilla dom och att dom kunde bli så goda.

Blev en bra kväll med andra ord!

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards