Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av lavendelblomma - 4 juli 2013 23:05

Kommer en bild på en ros från trädgården.
Härlig rosa färg, helt underbar!

Av lavendelblomma - 4 juli 2013 22:43

Idag är det sista kvällen som barnen r hemma, imorgon ska dom åka till sin pappa.
Dom ska ha sitt sommarumgänge med honom på 2 1/2 vecka.
Barnen hade önskat att vi skulle ha en taco buffé till kvällsmat idag, det är deras favoriträtt.
I eftermiddags kom min bror med sambo hit, vi var ute och tog lite gravid foton på henne och min bror.
Dom väntar tillökning i familjen men den verkar inte ha lust att komma ut än. Min svägerska ha gått 10 dagar över tiden nu.
Min bror stannade kvar och käkade med oss och det var så pass fint väder så vi kunde sitta ute och äta.
Riktigt trevligt var det!

Efter det så spelade vi allihopa frisbee och sen badminton.
Hoppas nu att min svägerska har rört på sig tillräckligt så att vi har satt igång något.

När klockan var ca 20.30 så käkade vi jordgubbar och drack lite kaffe och te.

Har haft en jätte trevlig kväll med mina barn och min bror och svägerska.

Nu ligger barnen och tittar på varsin film och mysa med lite chips mesans jag bloggar lite.

Hoppas att jag får sova hela natten inatt. God natt!

En bild på min underbara pelargonia som blommar på baksidan av min bostad.

Av lavendelblomma - 4 juli 2013 15:14

På väg hem från jobbet och snabbbloggar lite från mobilen.

Av lavendelblomma - 4 juli 2013 15:09

Igår käkade vi hamburgare med pommes till kvällsmat, gott!

På kvällen kom min bror med sambo och då blev det kakbuffe.
Gott men onyttigt!

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards