Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av lavendelblomma - 8 juli 2013 20:19

 

I förra veckan så fick jag tillfälle att fotografera min bror och hans sambo. Tog ca 200 bilder och det blev väl bara 15 bilder som blev riktigt bra.

Här ser man verkligen att hon är hög gravid.


Av lavendelblomma - 8 juli 2013 20:07

Idag när jag skulle åka in till jobbet med tåget så hade jag en otrolig tur, precis när jag steg på tåget fick jag höra att det var problem med tågen mellan lund och Malmö.

När jag kom till Lund så stod en massa tåg inne och väntade på klar tecken på att köra vidare.


Idag var det ovanligt många som åkte tåg i jämnförelse mot förra veckan. Då var det nästan heldött på tågen och bussen.


I vanliga fall så skulle mina barn komma hem ifrån sin pappa idag men dom har ju sommar umgänge med honom.

Barnen lär jag inte träffa förräns om två veckor, känns som en evighet just nu men tiden går fort.


Idag har jag varit ute och kollat om jag kan hitta beg körskole böcker men jag har inte hittat några än. Tänkte att under tiden som man väntar så kan man plugga lite teori så länge.

Ska fråga min bror om jag får låna hans böcker eller rent ut av köpa dom.


Min brors sambo har fortfarande inte fött något barn än, nu har hon gått 14 dagar över tiden.

Usch, måste vara jobbigt i denna värmen.


Ikväll är jag själv hemma och det känns helt underbart, min man är på fotboll i Helsingborg.


Känner verkligen att jag har saknat en ensamkväll och bara rå om mig själv.

Så ikväll har jag tagit ett varmt bad och myst med bubblor och salt.


På jobbet var det lugnt och skönt , hann med att städa på mitt skrivbord och hyllan idag.

Det hör inte bland vanligheterna att jag städar och röjer på min arbetsplats.

Men idag fick jag ett ryck- kändes rätt så skönt efteråt.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards