Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 21 oktober 2016

Av lavendelblomma - 21 oktober 2016 23:13

Då har denna fredagen oxå nått sitt slut.
Ligger i soffan och är helt utslagen.
Trött efter en hård arbetsvecka men den har varit rolig oxå.
Ikväll har jag varit på ett zumba pass på gymmet.
Börjar så smått förstå hur det funkar men det är väldigt jobbigt.
Kräver mycket koncentration då jag hela tiden måste titta för att lära mig.
Fötterna och benen ska få ihop rörelserna med armarna.
Blir bättre och bättre men det är fortfarande svårt.
Men jag gillar ju att utmana mig själv!

Stekte kycklingen i småbitar med lök och squash. Kryddade och lät det ligga och små steka under tiden som pastan kokade.

Blev gott med lite vitlökssås till.
Riktigt nöjd faktiskt!
Blev en lunch låda till i morron oxå.

Av lavendelblomma - 21 oktober 2016 06:30

Äntligen är det fredag och sista dagen på denna arbetsveckan.
Är super trött idag men det blir väl bättre under dagen.
Får hoppas att min frukost piggar upp mig lite.
Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards