Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 19 oktober 2016

Av lavendelblomma - 19 oktober 2016 21:21

Idag har jag hunnit att jobba och sen när klockan var 15.00 så var jag på bup med min yngsta dotter. Hon ökade sin styrka på sin adhd medicin för några veckor sen och hon har fått jätte mycket besvär med huvudvärk. Så det var långa diskussioner om hur vi ska gå till väga.
Min dotter ska fundera på om hon vill byta ut den till en annan medicin.
Efter det så var vi och handlade lite. Skulle nog säga att det var det mest nödvändiga som toapapper, mjölk,pålägg och bröd.
När vi kom hem så gick jag en rask promenad på 5 km med hundarna. Hann precis in innan det började ösregna.
Blev en lång och skön dusch efter det och nu har jag landat i sängen.
Har precis läst en tidning och nu ska jag snart lägga mig.
Ska upp tidigt imorgon.
Sov gott alla så hörs vi snart igen!

Av lavendelblomma - 19 oktober 2016 21:10

I förra veckan fick jag en ny tidning men den packade jag upp först idag för att läsa.
Trevlig tidning men många bra recept och många bra övningar.
Ser fram emot nästa tidning som ska handla om spinning.
Älskar att spinna och gör det minst 2 ggr i veckan.

Ovido - Quiz & Flashcards