Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 20 oktober 2016

Av lavendelblomma - 20 oktober 2016 22:36

Ikväll har jag tränat tabata skivstång och spinning.
Det blev ett två timmars pass och det kändes helt ok.
Jag var super trött innan passet började men piggnade till efter en stund.

När jag kom hem så hade klockan redan hunnit att bli 20.30 och jag var vrål hungrig.
Det fick bli kyckling med nudlar och lite grönsaker.
Enkelt och gott men ingen höjdare smak mässigt.
Det går bli något godare imorron kväll.
Då är det ju Fredag hela dagen, jippi.

Av lavendelblomma - 20 oktober 2016 22:27

Idag har det varit den stora fika dagen. Överallt där jag har varit har det varit väldigt mycket focus på Fairtrade produkter.
Det är så klart bra att man uppmärksammar det men man borde egentligen göra det hela tiden.
Stor intresse för baner, choklad, godis, kaffe och te.
Är själv intresserad av att lära mig mer om det.

Surmulen var verkligen en surmix och gjorde själ för sitt namn.
Men helt ok annars.
Originalet var gott men inget som stack ut i mängden.

Ovido - Quiz & Flashcards