Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 17 oktober 2016

Av lavendelblomma - 17 oktober 2016 22:41

idag har jag varit på jobbet som vanligt. Fullt upp och lite till vill jag nog säga. Jobbigt när jag knappt hinner att ta en paus. Märker att det börjar bli lite väl mycket nu, börjar att glömma saker och blir förvirrad. Efter jobbet gick jag till gymmet och tränade först Tabata i 45 min och sen fick det bli ett spinning pass i 45 min. Kändes precis lagom om jag får säga det själv.

När jag kom hem så gick det bli en kvarg nyhet. Kvarg med smak av chokladbollssmak. Så underbart god smak. Precis lagom storlek och allt. Den kan jag verkligen rekommendera.
Nu ska jag gå och lägga mig. Sov gott där ute, vi ses imorgon :)

Av lavendelblomma - 17 oktober 2016 22:34

Ibland hinner jag inte att blogg men en bild kan jag alltid försöka hinna med.
Dagens bild är en bukett med kärleks ört som jag fick av min mamma.
Dom är väldigt tacksamma och får lätt rötter och då kan jag plantera dom på kolonien.

Ovido - Quiz & Flashcards