Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 15 september 2015

Av lavendelblomma - 15 september 2015 23:10

I dag har jag varit på en konferens med jobbet.
Kan vara roligt i vanliga men inte just idag.
Tränings värk i låren som bara den. Jobbigt att sitta och att resa sig.
Så länge jag var uppe och gick så kändes det ok.
Frukost klockan 09.30 var frallor med pålägg på. Jag får enligt min nya diet inte äta bröd, pasta och potatis och sötsaker.
Det blev ett päron till frukosten och det blev jag mätt på.
Till lunch blev det råstekta purjolök potatis med rotfrukter och fläskfile.
Käkade rotfrukter och fläskfile och jag blev mer än mätt.
Orkade stå emot sötsakerna till efterrätten och eftermiddags kaffet.
Hade med mig lite nötter som jag käkade på istället.
Kom hem vid 16.30 och kände att jag hade en längtan till att gå en runda.
Tog på mig tränings kläderna och gick en runda på 3.5 km i långsamt tempo.
Kändes skönt efteråt men jag hade och har fortfarande tränings värk i rumpan och i låren.

Av lavendelblomma - 15 september 2015 22:57

Idag fyllde min yngsta dotter 15 år.
Tiden går fort!

Hon fick ett stort fång med röda roser av sin pojkvän i present.
Fint av honom!

Ovido - Quiz & Flashcards