Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 1 september 2015

Av lavendelblomma - 1 september 2015 22:57

Igår var jag och hämtade min bil på verkstaden. Den såg verkligen fin ut när den var ny lackerad.
Dom hade även fixat en liten skada på bakluckan och det blev oxå jätte bra.
Ny däck fram behövdes verkligen.
Känns skönt att slippa böter pga av en sådan anledning.
Igår kväll när jag kom hem ifrån jobbet så bestämde jag mig för att kolla igenom bilen lite och se så att alla saker låg kvar i den.

Det första jag ser när jag öppnar bakluckan är att mina behållare till ljusen bak är inte fastspända och dom sitter helt löst.
Två lampor har oxå gott i sönder.

Så idag var jag på verkstaden på ett litet återbesök.
Dom fick byta två trasiga lampor som inte var i sönder innan jag lämnade in den.
Sen fick dom ägna tid åt att fixa så att alla saker satt rätt och satt fast.

Kände mig som en tjat kärring under tiden men var nöjd när jag körde där ifrån.

Nu håller den väl ett tag till hoppas jag :)

Av lavendelblomma - 1 september 2015 21:00

En vacker ros ifrån kolonien

Ovido - Quiz & Flashcards