Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 7 september 2015

Av lavendelblomma - 7 september 2015 21:08

Ikväll har jag varit ute och gått 5 km med hundarna.
Har precis kommit ut ur duschen.
Håret ska snart komma ut ifrån handduken och bli utrett.
Det är förvisso nyklippt men det bli knutet än då.

Nu ska fötterna smörjas in lite och bli go och mjuka.

Av lavendelblomma - 7 september 2015 17:14

Idag har jag blivit uppringd av läkaren på min vårdcentral.
Beskedet om min röntgen hade kommit.
Den visade inte på några förslitningar eller skador på foten.
Så det blir ingen operation av min onda fot.
Det blir inte iheller någon kortison i foten för det är meningslöst.
Men jag har fortfarande ont och det tänker dom inte göra någonting åt.
Allting handlar bara om fibromyalgi och det är så lätt att skylla på den om man inte vet bättre.
Ska leta upp en läkare i lund som bara kan fibromyalgi för det är bara dumt att gå till en allmän läkare.
Dom kan ju ingenting om den sjukdomen.

Känner mig lite överkörd och att läkaren inte vill lyssna på mig.
Har dessutom slösat bort tid på att vänta på en operation som inte blev av.
När jag istället kunde ha fått hjälp för flera månader sen.

Får fortsätta och leta efter svar på min värk i foten.

Säkert därför som jag har ont i höfterna och i ryggen för att jag går dåligt.

Ovido - Quiz & Flashcards