Ska fånga dagen!

Alla inlägg under augusti 2015

Av lavendelblomma - 11 augusti 2015 22:39

En bild på söta lilla Doris innan hon började bada.

Av lavendelblomma - 9 augusti 2015 22:21

Då har vi kommit fram till vår semesterstuga. Den första kvällen grillade killarna lite grill spjut (1,7 kg bara på 6 pers)Det blev jätte gptt med sallad och bes sås till, barnen hade lite potatis kroketter till oxå.

Av lavendelblomma - 8 augusti 2015 23:57

Idag har jag varit på ett dop i Löddeköpinge. Det var min brors son som skulle döpas. Det var ett litet och intimt dop som inte tog så lång tid.

Visste inte riktigt vad jag skulle köpa så det blev ett presentkort på Polaren och Pyret. Kändes ok, får dom välja någonting själva istället. Svårt att handla något när dom redan har allt.

Väldigt trevlig och sympatisk präst som höll i dopet.

Nu har han blivit namngiven till Elias.

Min mellan syster var fadder till Elias.

En trött liten Elias efter sitt dop.
Han somnade i min famn och det var riktigt mysigt för en liten stund.
Tycker det räcker med en stund när det handlar om bebis doser.

Av lavendelblomma - 8 augusti 2015 21:59

En bild på mig och mina två döttrar!

Av lavendelblomma - 8 augusti 2015 10:04

Igår tog jag med mig fika ut till långa bryggan i Bjärred.
Under tiden som jag körde dit så började det så klart att regna.
När jag väl kom fram så var det uppehåll en liten stund sen började det mullra över Danmark.
Mina hundar var med och min minsta hund blev jätte nervös.
Hon hatar åska och smällare.

Av lavendelblomma - 7 augusti 2015 00:06

Idag har det varit Trollsjön kväll i Eslöv.
Kvällens artist var Hasse Andersson och det var ju trevlig.
Publik rekord med över 8000 personer som var där.
Jag var där med mina två döttrar och vänner
Samt min vän.
Vi hade med oss en liten fika dit och en picknick filt.
Det var trevligt!

Min yngsta dotter som numera har färgat håret blått och Lila.
Tillsammans med vår en hund!
Vad tycker ni om hårfärgen, jag tycker det är jätte snyggt!

Min äldsta dotter!

Min stöttepelare i alla väder.

Min yngsta dotters pojkvän!

Min yngsta dotter igen!

Av lavendelblomma - 6 augusti 2015 23:56

Trollsjön i Eslöv nu ikväll!

Av lavendelblomma - 4 augusti 2015 15:26

Idag kom brevet som jag har väntat på.
Tiden för min operation har kommit och den ska ske den 20 Augusti.
Jag ska då operera min högra fot och min Hallux Rigulus.

Ska ta bort den stora knutna vid stortån.

Den ger mig mycket smärta i foten och jag har svårt för att gå långt med den.

Det blir en sjukskrivning på mellan 2-8 veckor.
Dom första 2-3 veckorna är jag gipsad på en del av foten.
Kommer inte till att kunna köra bil på flera veckor.
Men först ska jag ha semester i två veckor till.

Ovido - Quiz & Flashcards