Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 3 augusti 2015

Av lavendelblomma - 3 augusti 2015 23:49

Fick ett ryck nu ikväll och gjorde knäckebröd på en färdig paket.
Lätt och göra och smakade som mina egna ungefär.

Det färdiga resultatet!

Av lavendelblomma - 3 augusti 2015 10:40

Då har två av mina semester veckor gått och jag har 2 1/2 vecka kvar.
Känns rätt skönt faktiskt!

Det ser ut att vara fint väder idag så jag hoppas att jag kan få lite sol på mig.
Denna veckan har jag lite saker som jag vill göra och behöver göra.
Får se hur många saker som blir gjorda!
* Fixa bankkort till mina barn
* Handla inför en stugvecka
* tvätta- tråkigt
* Tisdagsträffarna lödde
* husvisning
* handla dopgåva
* fixa med bilen
* boka säsongskort till Malmö redhawks

Så det är lite att göra plus lite till eller mycket till.
Vill hinna med och sola och bada oxå.
Har aldrig varit så vit som jag är denna sommaren.

Ovido - Quiz & Flashcards