Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 23 augusti 2015

Av lavendelblomma - 23 augusti 2015 19:25

Hela helgen har jag varit i Landskrona på stranden där.
Bara njutit av solen och badat.
Det har varit så underbart skönt att bara slappa och njuta.
Läsa en bra bok och njuta av brisen och solens strålar mot huden.
Idag har jag inte bränt mig någonstans men jag kletade in mig rejält med solkräm idag.

Av lavendelblomma - 23 augusti 2015 12:45

Igår var jag och solade och badade för första gången denna sommaren i Borsta husen i Landskrona.
Det var 19 grader i vattnet och det var faktiskt riktigt skönt.
Vattnet var helt klart, ingen tång eller annat skit i vattnet.
Det gör att man absolut hoppar i en gång till.

Lyckades bränna mig lite på halsen och lite vid brösten men det har lagt sig till idag.

Ovido - Quiz & Flashcards