Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 6 september 2014

Av lavendelblomma - 6 september 2014 20:35

Kommer från stranden i Klagshamn.

Av lavendelblomma - 6 september 2014 20:32

Idag vaknade jag med ett migränanfall och det var inte det lilla iheller. Bara sprängde runt hela höger öga.
Tog en Imigran 100mg och tog sen min bil och körde till affären.
Köpte lite gott bröd till frukost!

Brytbröd!

Blåbärsbagel var något helt nytt för mig men jag var bara tvungen att prova dom.
Vilken härlig smak, super goda med lite smör och ost.
Min äldsta dotter tyckte oxå om dom jätte mycket.

Idag tog jag bilen och körde ner till Klagshamn. Tog med mig hundarna och min man följde oxå med.
Lite för att kunna prata med honom under avslappnade former och samtidigt komma ut lite i solen.

Helt underbart väder idag.
Vi gick nere i Klagshamn i 2 timmar längs med stranden och hamnen.
Hundarna var i och badade i havet.
Jag njöt av vädret och att hundarna var med och fick ha lite roligt.
Var lättare att prata med min man när man gjorde andra saker oxå.
Vi pratade lite om skilsmässan osv men han tycker att jag har för bråttom.
Han vill landa och ta reda på en massa saker innan han vill skriva på några skills mässopapper.
Vi pratade inte hela tiden, det gick långa stunder när vi inte sa någonting alls.

Sen fortsatte vi mot Sibbarp och sen Limhamn.
I hamnade i småbåts hamnen på en restaurang som heter Kajutan.
Fick in en ceasarsallad som var helt fruktansvärd.
Smakade inte gott alls, kocken smakade o sa att det var ok.
Jag sa atg jag tänker inte äta den och jag tänker inte betala för den.
Fick in en fläskfile planka som var undermålig den med.
Köttet var segt och lite bränt, moset var smaklöst.
Dit går jag inte fler gånger.

Efter nästan 7 timmar var jag hemma igen.
Skönt, hundarna ligger utslagna i soffan.
Min man är tillbaka i sin lägenhet och jag sitter och halvglor på teven och bloggar samtidigt.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards