Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 8 juli 2014

Av lavendelblomma - 8 juli 2014 21:21

Sitter på min ute plats med ett stort glas vin.
Försöker att njuta av det men tänker på mina barn som som är hos sin pappa och kommer inte hem förräns om två veckor.
Har varit några jobbiga veckor och jag känner att jag har svårt för att slappna av.
Oroar mig gör hur barnen har det hos sin pappa.
Mår dom bra, får dom mat osv.

Min äldsta dotter var jätte ledsen när hon var tvungen att åka dit.
Det kändes jätte jobbigt att låta henne åka dit i två veckor tillsammans med sin syster.

I morgon åker min man iväg på en egen semester under några dagar.
Kommer att bli skönt att han åker iväg i några dagar och att jag kan jobba och göra det jag vill göra.

Idag/ikväll har jag varit på kolonien och klippt gräset och fixat lite annat där oxå.
En bild på min yngdta hund som älskar att härja om kring där.

Leker med sin kompis!

Har precis käkat lite sommar mat, enkelt och gott.
Vin marinerad rostbiff med pot sallad med melon och färsk ananas.
Plus lite gott vin till!

Av lavendelblomma - 8 juli 2014 20:43

Nyplockade smultron och hallon från kolonien.
Kort men intensiv njutning av dessa underbara bär.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards