Ska fånga dagen!

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

Lugnt och skönt!

Av lavendelblomma - 30 juni 2013 09:42

Har varit uppe i några timmar redan, vaknade av att jag hade så ont i min rygg och mage.

Är tråkigt att vakna av sådana anledningar och sen kan jag inte somna om.


Så det var bara till att gå upp och ta alla sina tabletter och sen gå ut och gå en runda med hundarna i regnet.

Det blev ingen långrunda idag men hundarna fick gjort det som du skulle göra.


Har bakat scones nu på morgonen, gott!


Min yngsta dotter har haft en kompis som har sovit över i natt men det har jag inte märkt något av.

Det har varit tyst hela natten men dom har säkert tittat på film eller någonting annat.


Denna helgen är den sista hegen som barnen är hemma på några veckor.

Dom ska på sommmar umgänge med sin pappa, kommer att sakna dom!


Idag ska vi ut och äta något gott hela familjen och göra en rolig aktivitet för barnen.

Men det får jag funder ut sen när jag har skrivit klart detta.


Började dricka min blutsaft igår kväll som min läkare vill att jag ska ta.

Det tog bara en kvart så fick jag jätte ont i magen och var tvungen att gå

på toa. Annars har jag inte märkt av några biverkningar än så länge.

Jag får väl se hur det går efter ett par dagar.


Nu ska jag fixa lite här hemma och hitta på en rolig aktivitet.


Vi hörs av, ha en bra dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavendelblomma - 12 februari 2017 19:32

"Kod för att importera min blogg till nouw:6340313148"

Av lavendelblomma - 6 december 2016 21:59


Denna har jag gjort här hemma ikväll. 3 stycken amaryllis samt lite mossa och dekoration. Känner mig rätt nöjd med enkelheten i den men ändå lite jul känsla. ...

Av lavendelblomma - 24 november 2016 22:35


Dagens Tabata och jag är rätt trött i magen och i armarna. Undrar just hur dom känns imorron! ...

Av lavendelblomma - 22 november 2016 21:01


I morse var det det en jättefin soluppgång och jag fick med den på bild. Det var verkligen dagens ögonblick! Det är inte alltid så lätt att hitta dom och få med dom på bild men idag så lyckades jag! ...

Av lavendelblomma - 20 november 2016 15:39

Igår så tränade jag ihop med min särbo och då blev det en Team wood. Lite jobbigt med hand stand push ups. Mina handleder gillar inte den övningen. Men vi genomförde hela wooden och var nöja efteråt. Idag hade vi tänkt att det skulle bli träning...

Ovido - Quiz & Flashcards