Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 22 juni 2013

Av lavendelblomma - 22 juni 2013 18:59

Nu har jag äntligen ätit mina jordgubbar med lite socker och grädde. Dom var inte jätte söta utan mer åt det surare hållet.

Av lavendelblomma - 22 juni 2013 17:53

Detta har nog varit den absolut tråkigaste midsommar som jag har haft på väldigt länge.

Barnen var hos sin pappa i Helsingborg och firade midsommar på Fredriksdals teatern.

Min man var hos en läkare och fick utskrivit antibiotika pga av att han har hög feber med hosta.


Själv har jag varit hemma från jobbet i två veckor pga av feber,hosta,heshet och förkylning.

Håller på att hosta i sönder mig själv på nätterna, det är riktigt jobbigt!


Jag har provar te med honung , halstabletter i varmt vatten, honungsvatten, ligga högt med huvudet och hostmedicin men så fort jag lägger mig ner i sängen så blir det kaos med hostan.


Hoppas att den släpper snart för det har varit två jobbiga veckor som jag knappt inte har sovit någonting.


Igår var jag och köpte lite lax och nypotatis till mat så vi fick något litet i oss.

Men maten var inte så god som den brukar vara.


Köpte även jordgubbar men dom har vi inte ätit än.

Måste nog äta dom idag så dom inte blir dåliga.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards