Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 17 november 2016

Av lavendelblomma - 17 november 2016 22:31

Efter mitt crossfit pass på gymmet så travade jag hem och gjorde en snabb sallad och en liten tonfisk röra till det.
Enkelt och gott och jag blev super mätt.
Nu ska vi se om jag kan bli lite bättre på att håla mig till min kost plan.
Hade varit roligt att gå ner dom där sista kilona.

Av lavendelblomma - 17 november 2016 22:25

På mitt gym kan man göra många olika saker och betala olika summera för det oxå. Har den sista tiden tyckt att jag står stilla i min träning. Det händer inget med vikten och det blir ingen utveckling på något sätt. Jag har redan nått alla mina delmål och mål för detta året när det kommer till träning.
Så jag kände att jag mer eller mindre hade kört fast i min träning.
Bestämde mig för att anmäla mig till ett crossfit pass istället och uppgradera mitt medlemskort.
Längesen som jag kände så glädje och motivation på ett pass. Jag var helt genom blöt av svett när jag gick därifrån. Tröttheten var mycket mer och mina ben bara skakade.
De passet kändes välbehövlig och det kom rätt i tiden.
Nu måste jag vara hård mot mig så det bara blir 2-3 pass i veckan med crossfit annars kör jag slut på mig själv igen.
Måste kombinera det med något av mina andra pass oxå.

Ovido - Quiz & Flashcards