Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 19 februari 2015

Av lavendelblomma - 19 februari 2015 23:02

Denna veckan är det ju sportlov i Skåne men jag har valt att jobba.
Detta pga att mina barn skulle vara hos sin pappa men dit åkte dom aldrig.
Båda mina tonårsflickor har varit hos mig hela veckan.
Imorgon ska jag jobba några timmar innan jag sticker hem lite tidigare så jag kan hitta på något med dom.
Har jobbat hela dagen idag sen stack jag hem för att tvätta!
Så tråkigt och långtradigt men idag tvättade jag bara två maskiner med tvätt.
Drog av klädslen på mina båda soffor och tvättade dom.
Så nu ser det lite bättre ut!

Dagens kvällsmat blev pasta med några köttbullar. Olika sorters ostar ovanpå!

Blev inte riktigt nöjd så jag la på lite pesto oxå.
Mycket bättre smak!

Syrran har varit här ikväll oxå och chillat lite. Rätt så trevligt faktiskt!
Hon färgade min yngsta dotters hår igen....

Det blev såklart en liten kaffefika oxå.

Nu säger jag god natt till världen!

Av lavendelblomma - 19 februari 2015 22:49

Idag på jobbet så var det en kollega som bjöd på semlor. Hon hade gjort dom själv och det var ju trevligt!
Goda var dom oxå.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards