Ska fånga dagen!

Alla inlägg under april 2015

Av lavendelblomma - 7 april 2015 22:04

Har åter igen drabbats av en förkylning och det är såååå tröttsamt med en snorig näsa och en hes hals.

Är väl bara till att gilla läget, kan ju inte göra så mycket mer.

Hoppas att den inte blir sämre så att jag får feber.

 

Idag har jag varit hemma hos min mamma och tagit en kvällsfika.

Hon fyller ju 66 år idag min fina mamma.

Mamma fick så klart en liten fin blomma av mig som hon blev jätte glad för.


Min snälla pappa har bytat mina vinterdäck till sommardäck på bilen.

Så nu hoppas jag att bilen ska dra lite mindre än innan.


Jag har varit på Bup oxå idag med min yngsta dotter.

Ett vanligt rutin besök som slutade med höjning av hennes medicin och att hon ska

prova några andra insomningstabletter.

Just nu sover hon inte så mycket och hon behöver sover.


Har fixat till bloggen lite oxå....

Ny header och nytt namn och fixat lite i presentationen.


Nu hoppas jag bara att blogg glädjen ska komma tillbaka igen :)



Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards