Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 15 april 2015

Av lavendelblomma - 15 april 2015 22:24

Smarrigt gott!!

Av lavendelblomma - 15 april 2015 21:22

Tog ett beslut för några veckor sen om att jag ville vara ensam med mina tonårsdöttrar.

Vill inte vara i något förhållande för jag känner att jag har tappat bort mig själv någonstans.

Känns jobbigt att vara vilsen i sig själv och inte riktigt veta vad man vill eller hitta tillbaka till

saker som jag tycker är roligt att göra.

Idag har jag varit och köpt pocket böcker som jag tänkte läsa på kvällen.

Läste ut en bok under påskhelgen när jag var på mini semester i Ronneby.

Njöt verkligen av att läsa och kunna leva mig in i boken.

Har ju haft mina perioder innan när jag har läst mycket men det var verkligen länge sen.


Idag har jag även gjort något väldigt enkelt som jag tyckte var jätte roligt.

Jag var nämligen i affären och köpte färska jordgubbar.

Dom har jag doppat i choklad så nu står dom i kylskåpet och väntar på att jag

och mina döttrar ska käka upp dom.

En liten lyx i vardagen kan man säga!!


När jag är ute så går så tittar för att  se något som får mig att stanna upp och njuta av ögonblicket.

Visst det finns massor av saker överallt men det gäller att hitta just det!!

Av lavendelblomma - 15 april 2015 21:14

Såg en ensam liten tulpan idag.
Den ser lite sliten av vädrets makter.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards