Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av lavendelblomma - 15 augusti 2014 22:27

Idag åkte mina barn till sin pappa efter ha varit hos mig i en månad.
Bestämde lite hastigt och lustigt att jag ville grilla på kolonien och ta en öl eller en flaska vin där.
Min man var måttligt intresserad kändes det som.
Jag stack dit i förväg och började klippa gräset och fixa lite på kolonien.

Blev en engångs grill idag orkade inte släpa med mig kol och tändvätska.

Jag grillade kebab spett som blev jätte goda.

En öl slank ner när jag grillade.
Kändes extra god idag, kanske för att jag inte har grillat på länge.

Det färdiga resultatet, kebabspett med pot sallad och sallad och vitlökssås

Mitt i måltiden kommer solen fram plus en regn skur. Tack för det!!

En liten skur har ingen dött av!!

Min man funderar på om han ska äta upp eller inte.
Gå hem eller stanna!

När mörkret kom så blev det lite mysigt med alla levande ljus och flaskan med rödvin och ölen.

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards