Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 20 juli 2015

Av lavendelblomma - 20 juli 2015 21:57

Trots migrän så har jag försökt att vara uppe i omgångar idag.
Dels för att jag måste ut med hundarna minst 3 går om dagen.
Sen har jag fått jaga upp mina döttrar annars hade dom sovit hela dan.
Fixat kvällsmat osv.
Men nu orkar jag inte mer, hela huvudet pulserar och illa måendet står i halsen.
Ligger med en värme kudde runt nacken och lyssnar på lite avslappnings musik.
Hoppas att detta släpper tills imorgon!

Hatar att vara sämre än vanligt och inte orkar vara uppe.

Av lavendelblomma - 20 juli 2015 17:06

Har precis varit ute och gått en promenad med hundarna och då gick vi förbi ros gången.
Alla dessa underbara roser som är i en gång eller väg och ser så fina ut.
Vissa luktar helt underbart!

Det var ett litet smakprov på vad som finns i den gången.
Många hade redan blommat ut men många var fina.

Av lavendelblomma - 20 juli 2015 13:22

Är arg och ledsen och besviken på mig själv.
Körde min Citroën C4 igår när jag var trött och arg och irreterad.
Skulle backa på mitt koloni område och backar rakt in i ett staket och en stolpe.
Staket stolpen vek sig men min granne försäkrade mig om det var ingen fara.
Skadorna är värst på bilen...

Ska vara glad över att ingen människa eller djur kom till skada.
Det är ingen fara med mig iheller.

Så onödigt och dyrt....

Presentation

Hej!Denna bloggen kommer att handla om mitt liv med fibromyalgi,ibs och migrän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards