Ska fånga dagen!

Alla inlägg den 19 juli 2015

Av lavendelblomma - 19 juli 2015 14:58

Mina föräldrar ringde mig idag och pratade om hur glada dom var för att jag hade varit där igår med mina flickor.
Den stora gula rosen som dom fick i present av mig var dom jätte glada för.
Den luktar lime och lite citron och den är helt underbar enligt mina föräldrar.
Igår pratade om att plantera den i sin stora trädgård men idag hade dom ändrat sig.
Dom ska plantera den i en stor kruka så dom kan ta med sig den om dom flyttar någon annanstans i framtiden.
Dom hade funderat på det och kom fram till att den skulle inte lämnas kvar då.
Den skulle följa med som ett minne av just den dagen.
Blev helt rörd när jag pratade med min mamma.
Visste inte att den skulle betyda så mycket för dom!!

Av lavendelblomma - 19 juli 2015 00:34

Idag firade mina föräldrar 45 år som gifta.
Otroligt, när jag själv bara klarade av 7år.
Hoppas dom får många bra år till.

Ovido - Quiz & Flashcards